20 października, 2008

+++ O dzielnej koparce co Rusałkę odkopała! +++

Ciocia Astrona z fundacji Ja Wisła podsyła prawdziwą opowieść o dzielnej koparce co Rusałkę odkopała!

Kopareczki na prawde potrafia wiele, szczególnie jesli sa fachowo prowadzone. Przy odkopywaniu "Rusałki" wykazały sie wyjatkowa wirtuozeria :-)

11.10.2008 Fundacja "Ja wisła" razem z Mostostalem (własciciel tych żółtych cacuszek) wykopywała na terenie TKKF "Rusałka" stuletnia barkę, Uśpiona pod grubymi zwałami ziemi i gruzu czekała na odkrycie. Kikadziesiat par rąk i łopat + dwie koparko-ładowarki = w ciągu jednego dnia odkopana cała bareczka. Teraz szykujemy ja do przewiezienia (ale w tej akcji raczej kopareczek nie będzie).

 LINK.

Przed Akcją:

Koparka i Rusałka

Dwaj pomocnicy

Porównanie sił

Kooperacja

Precyzja koparki

A ku ku!

Prawie gotowe

Fajrant

1 komentarz:

  1. dodano: 09 maja 2011 23:29

    fajnie ze ja wykopaliscie, pieknie sfotografowana historia ... pozdrawiam

    napisał: michalbasin
    dodano: 21 października 2008 14:44

    Koparki archeologiczne niemal ;)

    napisał: lavinka
    dodano: 20 października 2008 23:26

    Koparki-odgrzebarki !

    napisał: staahoo

    blog: staahoo.blox.pl
    dodano: 20 października 2008 23:02

    Urocze. Jestem dumna z koparki! :)

    napisał: lavinka

    OdpowiedzUsuń