04 sierpnia, 2008

+ Wolna Republika Blogo-Pocztówkowa +

Dnia bieżącego, w późnych godzinach wieczornych, nastąpiło zjenoczenie trzech blogów.

1. Wujka To Mi'ego pocztówki zza miedzy - blog macierzysty



2. Cioci lavinki pocztówki z warszavki (dawniej warszavka i lavinka - i chwilowo jeszcze też)



3. Karmazynovej koparki pocztówki z budowy - (dawniej jestem sobie żółtą koparką)



Stało się to możliwe dzięki wyprawie lavinki za Wisłę, Bug i Narew, żeby z blogów nie wiało pustką, wujek To Mi przekonał lavinkę do udostępnienia blogów by wrzucać wpisy z archiwum... to genialne posunięcie umożliwiło stworzenie Wolnej Republiki Blogo-Pocztówkowej!

Pocztówki wszystkich blogów łączcie się!

1 komentarz:

  1. dodano: 05 sierpnia 2008 8:41

    Przekop koparką wiorstę piachu za miedzą i wrzuć na wywrotkę co na plażę na Wiśle do Warszavki zawiezie...

    napisał: meteor2017

    blog: tomi.blox.pl/html
    dodano: 05 sierpnia 2008 0:56

    to ja tu odpiszę, na to, co Lavinka napisała o Varszawce Wujowi ToMiemu tamże, czyli za miedzą... eeee... czyli: już się całkiem pogubiłem :D

    napisał: huann

    OdpowiedzUsuń