04 czerwca, 2007

++++++ Pocztówka z Jury ++++++

To Mi:
Będąc W Jurze krakowsko-Częstochowskiej, jedną z nocy spędziłem w czterogwiazdkowym hotelu "Krzaki po uszy" malowniczo położonym wśród wielkich jurajskich paproci, łubinów, storczyków. Rano leżałem sobie w sypialni na łożu wodnym (dobrze że namiot nie przeciekał), gdy usłyszałem jakiś warkot. Wychyliłem głowę i zobaczyłem coś żółtego przemykającego po dróżce za krzakami... zdążyłem jeszcze szybko zrobić zdjęcie.

Niewiele na nim widać, ale niewątpliwie jest to przedstawiciel wielkich spychaczy jurajskich.
9501lg2
Gdy już wstałem, udałem się do jadalni na śniadanie. W menu były same smakołyki - kanapki z serkiem jak śnieg białym z dodatkiem szczypioru, kanapki z serem żółtym prawie że już topionym i prawie że już pleśniowym, kanapki z paprykarzem na recepturze sczecińskiej, na deser kanapka z dżemem nisko-posłodzonym w pasiaku łowickim i do tego kawa a la meteor.

Siedzę, spożywam, delektuję się... aż tu znowu coś zakłóca ciszę. Tym razem był to ciągnik jurajski w galopie pod górkę.
9510vs6

1 komentarz:


  1. dodano: 07 czerwca 2007 10:50

    Mi teoretycznie ciezarow dzwigac nie wolno... o 20-25kilowym plecaku wnoszonym na 2000mnpm nie wspominajac

    napisał: meteor2017

    blog: tomi.blox.pl
    dodano: 06 czerwca 2007 11:59

    huann:wtedy to jest lura nie kawa
    meteor:mnie teoretycznie kawy pić nie wolno...

    napisał: lavinka
    dodano: 06 czerwca 2007 11:18

    Ale ja lubie piekielna kawe :-P

    napisał: meteor2017

    blog: tomi.blox.pl
    dodano: 06 czerwca 2007 0:59

    a nie, bo na odwyrtkie! rozpuszczalną kawę (polecam nescafe espresso, ew. jacobs velvet) zalewa się zimnym mlekiem, rozpuszcza z cukrem lub bez mieszając i dopiero dolewa wrzątku! wtedy kawa jest o 1 niebo lepsza!

    napisał: huann
    dodano: 04 czerwca 2007 23:58

    To ja tak sobie robią kakao. Zalewam wrzątkiem mieszaninę kakao i cukru. A potem zalewam to mlekiem z loówki. Faktycznie,można to samo spróbować z kawą ;)

    napisał: lavinka
    dodano: 04 czerwca 2007 20:55

    Jak ja stracisz ze stolu, to spada ;-)

    napisał: meteor2017

    blog: tomi.blox.pl
    dodano: 04 czerwca 2007 20:55

    http://tomi.blox.pl/2006/07/Kawa-mrozona-a-l-Meteor.html

    napisał: meteor2017

    blog: tomi.blox.pl
    dodano: 04 czerwca 2007 12:40

    Poproszę o przepis na kawę a la meteor. I czy ona spada?

    napisał: lavinka

    OdpowiedzUsuń