26 stycznia, 2007

+++++ Dzień Dobry Wieczór +++++

Hej wszystkim! Nazywam się JS 300 LC i jestem małą żółtą koparką,która postanowiła być na czasie i przedstawić na blogu całą swoją rodzinę,kumpli i znajomych. A także przybliżyć swoją trudną pracę wykonywaną nierzadko w bardzo ciężkich warunkach. Na początku powklejam tu zdjęcia swoje oraz mojej młodszej siostry JS 220 XD, z którą najczęściej się widuję.



To ja wieczorem 20 stycznia po pracy....



A to moja siostrunia, pełna energii jak zawsze...

1 komentarz:

  1. dodano: 27 stycznia 2007 10:16
    "a były tam koparki?"
    Ale trudne pytanie, nie pamiętam :-)
    napisał:: roztoczanski
    blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
    dodano: 27 stycznia 2007 0:21
    Wow! Szczęka opadła mi na podłogę i chyba tam zostanie:) Świetny blog:)
    napisał: (Login WP): georgia007
    blog: www.luckygirl.bloog.pl
    dodano: 26 stycznia 2007 11:53
    Do roztoczańskiego:Bolka i Lolka jak przez mgłę... a były tam koparki?
    napisał:: lavinka
    blog: lavinka.bloog.pl
    dodano: 26 stycznia 2007 11:52
    Stryjek Dźwig będzie też. ;-D
    napisał:: lavinka
    blog: lavinka.bloog.pl
    dodano: 25 stycznia 2007 23:45
    Albo za młoda :-)
    Teraz w publicznej TV nie ma, ja ostatnio musiałem odświerzyć znajość dobranocek ;)
    A na Bolka i Lolka załapałaś się? ;)
    napisał:: roztoczanski
    blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
    dodano: 25 stycznia 2007 23:35
    no no... a dźwig też będzie? :>
    napisał:: huann
    dodano: 25 stycznia 2007 23:31
    Ja jestem za stara, wychowałam się na Misiu Uszatku... nie bardzo wiem o jaką koparkę chodzi...
    napisał:: lavinka
    blog: koparka.bloog.pl
    dodano: 25 stycznia 2007 22:00
    A o tej z Boba Budowniczego też będzie? ;-)
    napisał:: roztoczanski
    blog: mojepstrykanie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń